Adwords szakértő – Ezért érdemes alkalmaznod
Számos vállalkozás használ Adwords hirdetéseket, viszont tapasztalataink szerint nagyon sokan pazarolják a pénzüket feleslegesen. Ha valóban pénztermelő Adwords kampányokat szeretnél, akkor érdemes egy olyan Adwords szakértővel együtt dolgoznod, aki érti a szakmáját. Ez azért hasznos a számodra, mert egy jó szaki sokkal többet fog kihozni a kampányaidból, mint amit gondolnál és azért ez neked is jó deal, nem?
Egy ügyes adwords szakértő lazán megduplázhatja az Adwords-ös forgalmadat…. sőt tovább megyek, akár többszörösére is feltornázhatja a bevételeidet, ehhez viszont neked is fel kell ismerned, hogy bizony lépned kell. Egy ügyes Adwords szakértőre van szükséged.
Ki számít “ügyes” Adwords szakértőnek?
Ma az online piacon rengeteg “marketingest” találsz, akik mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül elvállalnak különböző Adwords kampányok kezelését úgy, hogy a szakmai tudásuk hagy némi kivetni valót. Ennek általában a végeredménye az, hogy az ügyfél nem lát bele a dolgokba, illetve összehasonlítási alapja sincs más Ads szakértő eredményeivel, elfutnak a kampányok, de nagy áttörés nem várható az eredményekben. Sajnos a piac ilyen…
Na de,
azokkal az Adwords szakértőkkel érdemes együtt dolgoznod, akik nem csak a kampányaidat kezeli, hanem konkrét stratégiában is gondolkodnak. Egy ügyes Adwords szakértő nem csak a technikai beállításaidat kezeli (kulcsszavak, kizárások, minőségi pontszám növelése, stb.), hanem Analyticsben is elemzi az eredményeidet. Ezután kiértékel és fejleszti a kampányokat. Fontos az is, hogy rendelkezzen marketingszemlélettel és erős elemzői képességekkel, mivel számos olyan döntést kell majd meghoznia, amelyek befolyásolják majd a konverzióid számát.
Vedd fel a kapcsolatot marketing ügynökségünkkel itt: Marketing ügynökség
Egy ügyes Adwords szakértő tesztel
Nincs olyan, hogy tökéletes kampány. Minden kampányt folyamatosan tesztelni és hangolni kell. A tesztelést ne kidobott pénznek vedd, hanem hatékonyságnövelésnek. Az Adwords szakértő feladata az, hogy létrehozza a különböző google hirdetések et és futassa azokat. Figyelnie kell a bejövő eredményeket, majd a megfelelő döntést kell meghoznia. Számos olyan kampánytípus van amit érdemes tesztelni. Simán előfordulhat az a szitu is, hogy egy kampányunkról azt gondoljuk, hogy jó eredményeket hoz, miközben ha tesztelnénk egy másikat, akkor tátva maradna a szánk, hogy “Van ilyen is?”
Számos olyan kampánytípus van ma már amit érdemes kipróbálnunk. 1 hónapig futtatjuk, majd megnézzük a végeredményt.
Adwords kezelésről itt olvashatsz még: Adwords kezelés
Szoros együttműködés
Nagyon fontos, hogy szoros kapcsolatban legyél az Adwords szakértőddel. Meg kell lennie a folyamatos kommunikációnak. Mindkét félnek ismernie kell a másik gondolatmenetét, mivel csak így tudnak konstruktívan együttműködni. Egy jó Adwords szakértő mer kérdezni, mivel az ügyfél az átadott információkkal segíti a munkáját. Hogy ha az Adwords kezelőd keveset kommunikál veled vagy eltűnik, akkor valószínűleg nem foglalkozik a kampányaiddal, így érdemes újat keresned.
Minden héten, de rosszabb esetben minden második héten szükséges az egyeztetés.
A tapasztalat mindennél többet ér
Az Adwords technikai része tanulható, viszont ahhoz, hogy ügyesen is alkalmazzuk a technikákat, ahhoz már tapasztalat szükséges. Egy tapasztalt Adwords szakértő jó esetben számos Ads kampányt kezelt már, azaz sok fiókot látott már. Ellenben egy vállalkozó általában csak a saját fiókját kezelte, így nincs összehasonlítási alapja.
Aki sok Adwords fiókot kezelt már, azt tudja, hogy minden piac más és más, különböző reklámbüdzséből kell gazdálkodni, más típusú kampányok működnek, stb. Nincs két ugyanolyan Ads fiók.
Egy Adwords szakértő számos Ads fiókban dolgozott már, így rengeteg tapasztalattal bír. Ez azért előnyös egy vállalkozónak, mert azt a sok tapasztalatot amit az Adwords szakértő szerzett, azt az ő vállalkozásában kamatoztathatja.
Az Adwords szakértő méri a konverziókat
A weboldaladon elhelyezett mérőkódokkal mérni kell az eredményeket, mivel csakis így fejleszthetőek az Ads kampányok. Ha nem méred az eredményeket, akkor az olyan lenne mintha bekötött szemmel kellene most eljutnod A pontból B-be. A konverziómérés minden Google kampány alapja.
Ezeket tapasztaltuk vállalkozásoknál
Számos Ads fiókot láttunk már, ahol az ügyfél úgy gondolta, hogy mindent tud, viszont amikor rámutattunk arra, hogy jelenleg mennyi pénzt pazarol el feleslegesen, akkor meggyőztük arról, hogy szakember szükséges a kampányépítéshez. Elmondhatjuk, hogy rengeteg pénzt spóroltunk ügyfeleinknek azzal, hogy átvettük Ads reklámjaik kezelését és végre szakszerűen kezelhetjük kampányaikat. Ha te is úgy érzed, hogy itt az ideje és kipróbálnád a szolgáltatásunkat, akkor küldj egy emailt ide és szívesen dolgozunk veled is. Kapcsolat