Miért szükséges a “köszönő oldal”?

A köszönő oldal több okból is fontos része egy weboldalnak. Először is, ez lehetőséget ad arra, hogy megerősítsük a felhasználót, hogy sikeresen végrehajtotta a kívánt műveletet, például kitöltötte a kapcsolatfelvételi űrlapot, sikeresen leadta megrendelést vagy, például feliratkozott a hírlevélre.

Másodszor, a köszönő oldal lehetőségeket kínál arra is, hogy további tevékenységre ösztönözzük a felhasználót, azaz ügyesen be tudjuk építeni a marketing gépezetünkbe. Például ha valaki elküldött nekünk egy email és a köszönő oldalra navigáltuk, ott hivatkozhatunk más termékekre vagy szolgáltatásokra, kérhetjük a felhasználót, hogy iratkozzon fel a hírlevelünkre, vagy ossza meg az oldalt a közösségi médiában. Ezáltal a köszönő oldal segítségével megnövelhetjük az oldal konverziós arányát.

Végül, a köszönő oldal lehetőséget nyújt arra is, hogy konverziókat mérjünk. Például ha valaki vásárol a weblapunkon keresztül, akkor a vásárlás után irányítsuk a ‘köszönő oldalunkra”. A Google Analytics-ben pedig állítsuk be, hogy a “köszönő oldal” betöltését konverzióként mérje. Ezáltal mérni fogjuk tudni a vásárlásokat és Google Analytics segítségével tovább hangolhatjuk a kampányainkat.

Menü