Youtube csatorna reklámozása
Ma már rengeteg videót tesznek fel a Youtube-ra és emiatt nagyon könnyű elveszni a sok videós tartalom között. Egyre kevesebben hisznek abban, hogy majd a Youtube az algoritmus segítségeivel kidobja a videóinkat a nézőink elé és ezáltal drasztikusan majd megnő a feliratkozóink és a nézettségünk száma. A Youtube csatorna reklámozása jó alternatíva arra, hogy a videós tartalmainkat rövid idő alatt, nagy közönségnek mutassuk meg.
Az, hogy, hogyan reklámozzuk Youtube csatornánkat, arról már kevesebb anyagot lehet találni az interneten. Aki még nem hirdette a csatornáját, nem is gondolná, hogy mennyi lehetőséget kínál erre a Youtube (Google). Azért írom, hogy Google, mert jelenleg a Google tulajdona lett a Youtube. (ez ne tévesszen meg)
Hogyan reklámozzuk a Youtube csatornánkat?
Ha még nem hirdettél a Youtube-n akkor érdemes a következőket tudni. A youtube-s hirdetéssel népszerűsíteni tudod a a videódat. Be lehet állítani, hogy a videód milyen korosztálynak, milyen nemnek, az ország vagy a világ melyik táján lássák a videód és így tovább. Viszont azt is kell tudnod, hogy ezeknek a hirdetéseknek a kezelése nem egyszerű ezért inkább azt ajánljuk, hogy egy olyan emberre bízd a hirdetéseid kezelését, aki ért hozzá.
Ha szeretnéd népszerűsíteni a Youtube videódat vagy csatornádat, akkor szívesen segítünk benne. Itt tudod felvenni a kapcsolatot velünk ez ügyben! KAPCSOLAT
Amit még tudni kell youtube csatorna reklámozása esetében
Kulcsszavak
Bármilyen kulcsszóra megjelenhetsz a Youtube-n. Ez egy hatalmas lehetőség, mivel így tudod elérni a célközönségedet. Itt egy példa, hogy megértsd.
Tegyük fel, hogy egészséges táplálkozással kapcsolatos vlogot indítasz és szeretnéd megtalálni a célközönségedet.
Nos, hogy ha futtatsz Youtube-s reklámokat, akkor felvehetsz különböző, az egészséges táplálkozással kapcsolatos kulcsszavakat, majd ha ezt a kulcsszót valaki beírja a Youtube keresőjébe, akkor megjelenhetsz neki, mint videós találat.
Pl. ha felveszed ezeket a kulcsszavakat, akkor megjelensz.
Egészséges táplálkozás, diétás étrendek, egészséges ételek, reformkonyha, stb. (bármennyi kulcsszót felvehetsz)
De ugyanezt megcsinálhatod bármilyen termékre, szolgáltatásra, tartalomra, stb.
Témakörökre hirdethetsz
Megjelenítheted a videóidat olyan embereknek a Youtube-n, akik egy meghatározott téma iránt érdeklődnek mostanában.
Tegyük fel, hogy szépségszalont nyitottál Miskolcon és csináltál egy promóciós videót, amely bemutatja a szépségszalon szolgáltatásait, stb.
Feltöltöd a Youtube-ra, majd olyan téma iránt érdeklődő személyeknek jeleníted meg a videós hirdetésedet, akik a szépségápolás iránt érdeklődnek.
Kor/Nem/ Hely
Youtube csatorna reklámozása során azt is beállíthatod, hogy hány éves korosztály lássa a hirdetéseidet, milyen neműek legyenek, illetve, hogy földrajzilag kik lássák a hirdetéseidet.
Mondjuk hirdetnéd a vlogodat akkor beállíthatod azt, maximum 18 éveseknek jelenjenek meg a hirdetéseidet és főleg csajoknak.
Youtube csatorna reklámozása – Feliratkozók növelése
Nagyon fontos cél, hogy növeld a feliratkozóidnak a számát és erre nagyszerűen alkalmas a Youtube csatorna reklámozása. Mivel ha hasznos tartalmakat gyártasz és ezeket megtoldod Youtube-s hirdetésekkel, akkor bőségesen gyűjthetsz rövid időn belül feliratkozókat. Folyamatosan érdemes építeni a csatornádat és mindenképp (főleg az elején) hirdetned kell magadat.
Youtube csatorna reklámozása esetén drasztikusan megtudod növelni a nézettségedet, viszont a jól beállított hirdetések mellett ügyelned kell a tartalmaid felépítéseire is.
Ez a két dolog a legfontosabb
Két dolgot kell tudnod ahhoz, hogy sikeresen reklámozd a Youtube csatornádat.
Az egyik, hogy nagyon jó indexképet és főcímet használj a hirdetéseidhez, a másik pedig, hogy a videóid első 20 másodpercére fókuszálj a legjobban. Itt kell megnyerned a nézőt, hogy tovább nézze a videódat. Ez azért rettentő fontos, mert, hogy ha nem teszed érdekessé már az elején a videóidat, akkor hiába kattint valaki rá a hirdetéseidre, nem fogják végig nézni a videóidat, nem fognak feliratkozni a Youtube csatornádra.
Az indexkép és a hozzátartozó cím is nagyon fontos, hogy figyelemfelkeltő legyen, mivel ezzel növelhető az átkattintási arányod. Youtube csatorna reklámozása esetén ezekre oda kell figyelned, különben rengeteg pénzt fogsz felégetni.
Ha szeretnéd népszerűsíteni a Youtube videódat vagy csatornádat, akkor szívesen segítünk benne. Itt tudod felvenni a kapcsolatot velünk ez ügyben! KAPCSOLAT