Youtube csatorna reklámozása
Ma már rengeteg videót tesznek fel a Youtube-ra és emiatt nagyon könnyű elveszni a sok videós tartalom között. Egyre kevesebben hisznek abban, hogy majd a Youtube az algoritmus segítségeivel kidobja a videóinkat a nézőink elé és ezáltal drasztikusan majd megnő a feliratkozóink és a nézettségünk száma. A Youtube csatorna reklámozása jó alternatíva arra, hogy a videós tartalmainkat rövid idő alatt, nagy közönségnek mutassuk meg.
Az, hogy, hogyan reklámozzuk Youtube csatornánkat, arról már kevesebb anyagot lehet találni az interneten. Aki még nem hirdette a csatornáját, nem is gondolná, hogy mennyi lehetőséget kínál erre a Youtube (Google). Azért írom, hogy Google, mert jelenleg a Google tulajdona lett a Youtube. (ez ne tévesszen meg)
Hogyan reklámozzuk a Youtube csatornánkat?
Létrehoztunk egy nagyszerű videós oktatóanyagot, ahol lépésről lépésre bemutatjuk azt, hogy hogyan tudsz létrehozni Youtube-s hirdetéseket, amelyekkel el tudod érni a célközönségedet. Nagyon hasznos lesz számodra az, hogy végre te tudod azt, hogy kiknek jelenjen meg a hirdetéseid, milyen városban vagy országban lássák a reklámjaidat, milyen kulcsszavakra jelenjél meg a Youtube-n és ezenkívül számos beállítás áll a rendelkezésedre.
Tanulj meg Youtube hirdetéseket létrehozni és vedd kezedbe a marketingedet végre. Ez a videós tananyag neked szól!
Youtube nézettség vásárlás: Itt a tanyag hozzá, hogy hogyan kell csinálni.
Gyere és rendeld meg az oktatóvideónkat, hogy
végre te is elérhesd könnyedén a célközönségedet!
Kattints ide a részletekért!
Nincs zsákbamacska! Te irányítasz!
Youtube csatorna reklámozása során megmutatom most neked, hogy milyen beállítási lehetőségeid lesznek (teljesség igénye nélkül). Ha ügyesen beállítod a célközönségedet, akkor nagyszerű hatékonysággal tudod majd hirdetni a Youtube csatornádat!
Nézzük:
Kulcsszavak
Bármilyen kulcsszóra megjelenhetsz a Youtube-n. Ez egy hatalmas lehetőség, mivel így tudod elérni a célközönségedet. Itt egy példa, hogy megértsd.
Tegyük fel, hogy egészséges táplálkozással kapcsolatos vlogot indítasz és szeretnéd megtalálni a célközönségedet.
Nos, hogy ha futtatsz Youtube-s reklámokat, akkor felvehetsz különböző, az egészséges táplálkozással kapcsolatos kulcsszavakat, majd ha ezt a kulcsszót valaki beírja a Youtube keresőjébe, akkor megjelenhetsz neki, mint videós találat.
Pl. ha felveszed ezeket a kulcsszavakat, akkor megjelensz.
Egészséges táplálkozás, diétás étrendek, egészséges ételek, reformkonyha, stb. (bármennyi kulcsszót felvehetsz)
De ugyanezt megcsinálhatod bármilyen termékre, szolgáltatásra, tartalomra, stb.
Témakörökre hirdethetsz
Megjelenítheted a videóidat olyan embereknek a Youtube-n, akik egy meghatározott téma iránt érdeklődnek mostanában.
Tegyük fel, hogy szépségszalont nyitottál Miskolcon és csináltál egy promóciós videót, amely bemutatja a szépségszalon szolgáltatásait, stb.
Feltöltöd a Youtube-ra, majd olyan téma iránt érdeklődő személyeknek jeleníted meg a videós hirdetésedet, akik a szépségápolás iránt érdeklődnek.
Kor/Nem/ Hely
Youtube csatorna reklámozása során azt is beállíthatod, hogy hány éves korosztály lássa a hirdetéseidet, milyen neműek legyenek, illetve, hogy földrajzilag kik lássák a hirdetéseidet.
Mondjuk hirdetnéd a vlogodat akkor beállíthatod azt, maximum 18 éveseknek jelenjenek meg a hirdetéseidet és főleg csajoknak.
Youtube csatorna reklámozása – Feliratkozók növelése
Nagyon fontos cél, hogy növeld a feliratkozóidnak a számát és erre nagyszerűen alkalmas a Youtube csatorna reklámozása. Mivel ha hasznos tartalmakat gyártasz és ezeket megtoldod Youtube-s hirdetésekkel, akkor bőségesen gyűjthetsz rövid időn belül feliratkozókat. Folyamatosan érdemes építeni a csatornádat és mindenképp (főleg az elején) hirdetned kell magadat.
Youtube csatorna reklámozása esetén drasztikusan megtudod növelni a nézettségedet, viszont a jól beállított hirdetések mellett ügyelned kell a tartalmaid felépítéseire is.
Ez a két dolog a legfontosabb
Két dolgot kell tudnod ahhoz, hogy sikeresen reklámozd a Youtube csatornádat.
Az egyik, hogy nagyon jó indexképet és főcímet használj a hirdetéseidhez, a másik pedig, hogy a videóid első 20 másodpercére fókuszálj a legjobban. Itt kell megnyerned a nézőt, hogy tovább nézze a videódat. Ez azért rettentő fontos, mert, hogy ha nem teszed érdekessé már az elején a videóidat, akkor hiába kattint valaki rá a hirdetéseidre, nem fogják végig nézni a videóidat, nem fognak feliratkozni a Youtube csatornádra.
Az indexkép és a hozzátartozó cím is nagyon fontos, hogy figyelemfelkeltő legyen, mivel ezzel növelhető az átkattintási arányod. Youtube csatorna reklámozása esetén ezekre oda kell figyelned, különben rengeteg pénzt fogsz felégetni.
Ha szeretnéd népszerűsíteni a csatornádat akkor tanuld meg azt, hogy hogyan kell létrehozni Youtube-s hirdetéseket.
Ebben a videós oktatóanyagban megtanulhatod: Youtube oktatóanyag